因锤撕婷

爱肖根也爱一元,今天的我依然为梅洛三王落泪

黑色星辰ZERO:

Safe Places系列
                   ♬super psycho love(1)
Something lately drives me crazy
有些事使我心烦意乱
has to do with how you make me
一定和你这般对待我有关
struggle to get your attention
挣扎着寻求你的注意
calling you brings apprehension
却连打电话都没有勇气
Texts from you and sex from you
你发来的短信,与你散发的诱惑
are things that are not so uncommon
都并非寻常的事情
flirt with you you're all about it
其实和你也不过调情那些事
tell me why I feel unwanted?
但告诉我我怎么就被讨厌了呢

评论

热度(31)